divendres, 18 de novembre del 2022

16:40 CRAZY FOR VIEWS

Ja fa temps que YouTube va incorporar publicitat i anuncis al seu reproductor. Ara ens podem trobar anuncis abans, durant i després del vídeo, i molts usuaris a internet comencen a queixar-se que cada cop n'apareixen més. Si no vols veure'ls, has de subscriure't a Youtube Premium.

Les plataformes de vídeo en demanda també funcionen per subscripció, i fins ara, no havien incorporat anuncis per aquest motiu. Els anuncis, però, també han arribat a Netflix, que ha llançat un nou pla de subscripció amb anuncis per a després de molts anys assegurant que mai ho faria. El conglomerat Atresmedia ha respost a aquesta notícia amb sarcasme.



Atresmedia posa en dubte, en veu ben alta, si les plataformes VOD estan derivant cada vegada més cap a un format semblant a la televisió. La novetat, decantant-se per la tradició.

Però què és el que realment diferencia a les plataformes de la televisió convencional? Si una cosa funciona en una, funciona en l’altra? 


Aquesta és una de les preguntes principals del documental coreà 'Crazy For Views'. Sabrien triomfar a YouTube dos productors de televisió exitosos i amb molta experiència? Cho Youngjoong fa tretze anys que es dedica a la televisió, i Jung Yong-jae és un productor jove i innovador. 



A 'Crazy For Views', s’enfronten en una competició per veure qui aconsegueix més seguidors en menys temps. Yong-jae utilitza la seva joventut com a arma per apropar-se al públic, i Youngjoong utilitza la seva experiència criant tres fills per obrir un canal on divulga consells per la criança.



Aquest format de “documental sitcom” té l’objectiu d’il·lustrar l’enfrontament de la televisió i les seves alternatives, però també posa el focus l’impacte de la política de nombre d’espectadors i aquesta "bogeria de les visites" en la creació de continguts per sobre de tot: la qualitat, l'artesania, la relació amb el públic... 



Si vols veure i comentar Crazy For Views, vine al MINIPUT el 26 de novembre al CCCB!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada