dissabte, 4 d’octubre del 2014

WEB JUNKIE (2013), MINIPUT 2014

WEB JUNKIE (2013)
(Web Junkie, Israel, 74 min, documental, kNow Productions, Shlam Productions per Yes Docu Israel, Shosh Shlam, Hilla Medalia)
Xina és el primer país al món que ha classificat l’addicció a Internet com un desordre clínic i és un dels temes més temuts de la salut pública xinesa. El documental s’acosta al tractament usat al Beijing Rehab Centre i explora el cas de tres adolescents xinesos des del dia de la seva arribada a la clínica, fins passats els tres mesos que dura el període de rehabilitació. El film se centra en els temes que giren al voltant del desordre i, alhora, en el tractament i la teràpia. El centre està dirigit pel professor Tao Ran, el primer expert en addicció a Internet del món que promet als pares una cura per als seus fills. El tractament inclou un programa inspirat en l’entrenament militar, juntament amb estrictes regulacions en els horaris dels àpats i dels esbarjos, i sessions de teràpia. El fi justifica els mitjans? Que l’espectador decideixi; la llei, però, va respondre clausurant el centre.

Presenta: Elisabet Anglarill (RTVE)
Hora de projecció: 14.00h
Lloc de projecció: Teatre CCCB
Dia de projecció: 29 de novembre 



caste

WEB JUNKIE (2013)
(Web Junkie, Israel, 74 min, documental, kNow Productions, Shlam Productions para Yes Docu Israel, Shosh Shlam, Hilla Medalia)
China es el primer país del mundo que ha clasificado la adicción a Internet como un desorden clínico y es uno de los temas más temidos de la salud pública china. El documental se acerca al tratamiento usado en el Beijing Rehab Centre y explora el caso de tres adolescentes chinos desde el día de su llegada a la clínica, hasta pasados los tres meses que dura el período de rehabilitación. El film se centra en los temas que giran alrededor del desorden y, a la vez, en el tratamiento y la terapia. El centro está dirigido por el profesor Tao Ran, el primer experto en adicción a Internet del mundo que promete a los padres una cura para sus hijos. El tratamiento incluye un programa inspirado en el entrenamiento militar, junto a estrictas regulaciones en los horarios de las comidas y de las pausas, y sesiones de terapia. ¿El fin justifica los medios? Que el espectador decida, aunque la ley respondió cerrando el centro.
Presenta: Elisabet Anglarill (RTVE)
Hora de proyección: 14.00h
Lugar de proyección: Teatro CCCB
Día de proyección: 29 de noviembre 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada